|
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Важливе місце при
вивченні курсу "Економіка підприємства" відведено надзвичайно
актуальним питанням обгрунтування та вибору методів і формування системи
показників оцінювання економічних результатів, ефективності діяльності
підприємства, його конкурентоспроможності. Сучасний спеціаліст з економіки має
досконало володіти інструментарієм оцінювання результативності та ефективності
діяльності підприємства, яке проводиться з метою не лише внутрішнього аудиту,
але й для безмаркінгу показників підприємства із показниками зовнішніх
організацій, а також показниками світового рівня. Основна мета і задачі
дисципліни "Економіка підприємства" представлені в цьому навчальному
посібнику з нових наукових позицій, які узагальнюють і висвітлюють здобутки
авторського колективу. Мета їх викладення полягає в тому, щоб майбутні
економісти і менеджери набули таких знань з економіки підприємства, які дадуть
змогу їм компетентно вирішувати практичні завдання безпосередньо на підприємствах. Матеріали
в навчальному посібнику подаються
таким чином, щоб майбутні спеціалісти на основі глибокого засвоєння теоретичних
питань були здатні сформувати досконалі економічні механізми переходу
підприємств на інноваційні моделі господарювання. |
Ціна і ціноутворення є важливими складовими функціонування ринкового
механізму. Перед усіма комерційними і багатьма некомерційними організаціями
постає завдання призначення ціни на свої товари та послуги. У зв'язку з цим
підготовка фахівців будь-якої сфери діяльності повинна ґрунтуватися на
глибоких знаннях процесу ціноутворення та особливостей цінового регулювання.
Адже від цін багато в чому залежать досягнуті комерційні результати, а
правильна чи помилкова цінова політика справляє довгострокову дію на все
підприємство та його подальшу діяльність. Відомі найрізноманітніші види цін на товари та послуги. У найзагальнішому
вигляді ціни є результатом. Ціни завжди відігравали провідну роль в економічному розвитку країни.
Перехід від централізованої до ринкової економіки зумовив суттєві зміни як у
принципах ціноутворення, так і в методах формування моделі ціни. |
У навчальному посібнику розкрито механізм
формування цін на товари вітчизняного виробництва та імпортні товари, показано вплив
різних факторів на процес формування цін, наведено критерії вибору методів
ціноутворення і встановлення кінцевої ціни. Особлива увага звернена на питання цінової
політики і цінової стратегії підприємства. Приведено питання і задачі
контрольної роботи. Навчальний посібник рекомендовано для
студентів-заочників (дистанційної) форми навчання. Може бути використаний і для
денної форми навчання. |
|
|
» Друзі сайту |
|
|