|
Всього матеріалів в каталозі: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Робочий зошит для практичних занять з дисципліни "Економіка
підприємства" розроблено у відповідності з навчальною програмою для
аграрних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації із економічних
спеціальностей. Затвердженою науково-методичним центром аграрної освіти від 30 березня 2010р.
Робочий зошит сприятиме більш ефективному виконанню практичних занять
студентами при умові застосування
комп’ютерної техніки.. |
Укладачі: Рижмань
Д. І. – викладач-методист, директор
Брацлавського агроекономічного коледжу
ВНАУ Криворучко І. М. – викладач-методист
Віннічук Г.Я.
- викладач-методист Пилявець М.Т.–
викладач-методист Брацлавського агроекономічного коледжу |
Досліджуючи тему
„Ефективність використання матеріально-технічної бази та шляхи її підвищення”
Агрофірми „Трудівник” Гайсинського району Вінницької області. Ми знаємо, що матеріально-технічна
база в Агрофірмі „Трудівник” входить до складу основного капіталу. Капітал означає суму коштів, яку необхідно
започаткувати та здійснити виробництво (діяльність) з метою забезпечення
ефективності. |
 Рецензія
на мультимедійні
слайди з дисципліни
„Економіка
підприємства”
укладачі Рижмань
Д.І. викладач-методист,
Байков О.В.
лаборант ТЗН
Слайди складено
по темах за відповідними питаннями передбаченими програмою.
Матеріал кожної
теми розкрито за допомогою ілюстрації, рисунків, таблиць, схем, малюнків, що
сприяє зоровій пам’яті студентів.
Дані слайди
сприятимуть ефективному засвоєнню матеріалу на уроках.
Слайди |
Переглядів: 3304 |
Додав: TZN |
Дата: 2011-10-12
|
|
Важливе місце при
вивченні курсу "Економіка підприємства" відведено надзвичайно
актуальним питанням обгрунтування та вибору методів і формування системи
показників оцінювання економічних результатів, ефективності діяльності
підприємства, його конкурентоспроможності. Сучасний спеціаліст з економіки має
досконало володіти інструментарієм оцінювання результативності та ефективності
діяльності підприємства, яке проводиться з метою не лише внутрішнього аудиту,
але й для безмаркінгу показників підприємства із показниками зовнішніх
організацій, а також показниками світового рівня.
Основна мета і задачі
дисципліни "Економіка підприємства" представлені в цьому навчальному
посібнику з нових наукових позицій, які узагальнюють і висвітлюють здобутки
авторського колективу. Мета їх викладення полягає в тому, щоб майбутні
економісти і менеджери набули таких знань з економіки підприємства, які дадуть
змогу їм компетентно вирішувати практичні завдання безпосередньо на підприємствах. Матеріали
в навчальному посібнику подаються
таким чином, щоб майбутні спеціалісти на основі глибокого засвоєння теоретичних
питань були здатні сформувати досконалі економічні механізми переходу
підприємств на інноваційні моделі господарювання. |
Ціна і ціноутворення є важливими складовими функціонування ринкового
механізму. Перед усіма комерційними і багатьма некомерційними організаціями
постає завдання призначення ціни на свої товари та послуги. У зв'язку з цим
підготовка фахівців будь-якої сфери діяльності повинна ґрунтуватися на
глибоких знаннях процесу ціноутворення та особливостей цінового регулювання.
Адже від цін багато в чому залежать досягнуті комерційні результати, а
правильна чи помилкова цінова політика справляє довгострокову дію на все
підприємство та його подальшу діяльність.
Відомі найрізноманітніші види цін на товари та послуги. У найзагальнішому
вигляді ціни є результатом. Ціни завжди відігравали провідну роль в економічному розвитку країни.
Перехід від централізованої до ринкової економіки зумовив суттєві зміни як у
принципах ціноутворення, так і в методах формування моделі ціни. |
Міністерство аграрної політики
України Брацлавський агроекономічний коледж Вінницького національного
аграрного університету Кабінет по проходженню виробничої практики «Навчальне підприємство по вирішенню виробничо-ситуаційних
завдань» 
|
Виходячи із багаторічного досвіду моєї роботи на
посаді керівника аграрного підприємства та директора коледжу, у процесі
проведеного теоретичного та практичного дослідження на прикладі навчально-виховного
процесу агроекономічного коледжу питання проблеми
розв’язання
конфліктів у колективі, я визначаю, що
протягом свого існування людина пізнавала світ, розвивалася, творила завдяки
тому, що завжди стояла перед дилемою проблемних ситуацій.
Мною з’ясовано, що
в навчальному закладі невід’ємною складовою є педагогічний конфлікт, в
якому велике значення має його структура, сфера та динаміка, а також конфлікт у
взаємодії „викладач – студент”, конфлікти викладачів один з одним та конфлікти
між викладачами та адміністрацією. |
У навчальному посібнику розкрито механізм
формування цін на товари вітчизняного виробництва та імпортні товари, показано вплив
різних факторів на процес формування цін, наведено критерії вибору методів
ціноутворення і встановлення кінцевої ціни.
Особлива увага звернена на питання цінової
політики і цінової стратегії підприємства. Приведено питання і задачі
контрольної роботи. Навчальний посібник рекомендовано для
студентів-заочників (дистанційної) форми навчання. Може бути використаний і для
денної форми навчання. |
В ході
реформування на базі колективних сільськогосподарських підприємств створено
15,8 тис. агроформувань ринкового типу, в тому числі 3607 приватних підприємств
(22,9%), 7579 господарських товариств (48%), 2137 сільськогосподарських
виробничих кооперативів (13,5%), 269 обслуговуючих кооперативів (1,7%) та 449
інших формувань (2,9%); 43 тисячі фермерських господарств.Будь-яке суспільство для
забезпечення нормального (достатньо комфортного) рівня своєї життєдіяльності
здійснює безліч видів конкретної праці. З цією метою люди створюють певні
організації (трудові колективи), які спільно виконують ту чи ту місію
(реалізують програму або мету) і діють на основі певних правил і процедур.
Проте мета й характер діяльності таких численних організацій різні. За цією
ознакою їх можна розподілити на дві групи: підприємницькі (комерційні), що
функціонують і розвиваються за рахунок власних коштів, і непідприємницькі
(некомерційні), існування яких забезпечується бюджетним фінансуванням держави.
Організації з підприємницьким характером діяльності називають підприємствами. |
|
|
» Друзі сайту |
 |
|